Shakespeare Music Hellas
Η Shakespeare Music Hellas, απευθείνεται σε ένα μεγάλο εύρος επιχειρήσεων και καλύπτει κάθε ξεχωριστή ανάγκη. Προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες και μουσική που ταιριάζει στην εκάστοτε περίσταση.
Πίνοντας το ποτό σας σε μια παμπ ή τον καφέ σας σε μια μπουτίκ καφετέρια, η μουσική υπόκρουση αποτελεί ένα σημαντικό συστατικό σε αυτή την εμπειρία. Η ανάλογη μουσική βελτιώνει τη σωστή ατμόσφαιρα και δημιουργεί συναισθήματα. Ενα κομμάτι μουσικής μπορεί να χαλαρώσει, κάποιο άλλο μπορεί να τονώσει.
Ο ρυθμός, η μελωδία, το τονικό ύψος, η δυναμική του ρεπερτορίου δημιουργούν συναισθήματα στον ακροατή, που τα εκφράζει άλλοτε με χορό, άλλοτε με κατανάλωση, άλλοτε συναναστρέφοντας με τους γύρω του.
Η Shakespeare Music συνεργάζεται με ιδιοκτήτες Bars και Cafes από το 2012 και έχει συγκεντρώσει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία στην παροχή του σωστού είδους μουσικής υπόκρουσης για να ταιριάζει στην υπάρχουσα πελατεία ή για να προσελκύσει νέα. Μια πρόσφατη μελέτη επιβεβαίωσε κάποιες από τις εμπειρίες μας. Σε αυτή, ο ρυθμός της μουσικής υπόκρουσης σε ένα μπαρ χειραγωγήθηκε μέσω της επιλογής λιστών αναπαραγωγής και μετρήθηκε ο χρόνος και τα χρήματα που ξοδεύουν οι πελάτες στο καφέ/μπαρ. Χρησιμοποιήθηκαν δύο συνθήκες, ο γρήγορος ρυθμός μουσικής και αργός ρυθμός. Το πείραμα διεξήχθη παρατηρώντας πόσο χρόνο πέρασαν οι πελάτες στο μπαρ και συλλέγοντας δεδομένα πωλήσεων από το σύστημα ταμειακών μηχανών του μπαρ, σε διαφορετικές περιόδους. Συλλέχθηκαν δεδομένα πωλήσεων για τις δέκα εβδομάδες. Διαπιστώθηκε ότι ενώ το τέμπο της μουσικής δεν είχε σημαντική επίδραση στον χρόνο που περνούσαν οι πελάτες στον χώρο, βρέθηκε σημαντική διαφορά στις πωλήσεις. Δηλαδή, καταγράφηκε υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων, + 20%, όταν η μουσική παίζονταν με αργό ρυθμό. Το πιο αργό τέμπο της μουσικής, πιθανώς λιγότερο διεγερτική μουσική που χρησιμοποιήθηκε στη μελέτη, παρήγαγε μια πιο κατάλληλη ατμόσφαιρα για τους πελάτες που μπορεί να ήθελαν να απολαύσουν έναν χαλαρωτικό μεσημεριανό/ απογευματινό η καφέ /μπύρα, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πωλήσεις των επιχειρήσεων της μελέτης κατά +20%.
Επικοινωνήστε μαζί μας, με την Shakespeare Music Ελλάς, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς ο σωστός ρυθμός μουσικής υπόκρουσης μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας.
Για ένα ωραίο δείπνο στο εστιατόριο, η μουσική υπόκρουση αποτελεί ένα σημαντικό συστατικό σε αυτή την εμπειρία. Με τη σωστή μουσική ο κόσμος αισθάνεται πιο άνετος και χαλαρός. Με κάποια μουσική τρώμε γρηγορότερα και λιγότερο και με κάποια άλλη ξεχνάμε, ότι τελευταία στιγμή παραγγείλαμε και επιδόρπιο. Οι μελέτες δείχνουν ότι η μουσική επηρεάζει απίστευτα τον ανθρώπινο εγκέφαλο και την έκκριση ντοπαμίνης στις περισσότερες περιπτώσεις. Η μουσική υψηλής ποιότητας που συμπίπτει με τις ανάγκες και τις απόψεις των πελατών, σε ένα συγκεκριμένο μέρος και χρονική στιγμή, μπορεί να έχει ένα ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο στην συνολική εμπειρία τους.
Ενας τρόπος με τον οποίο οι επιχειρηματίες της εστίασης, μπορούν να δημιουργήσουν μια βελτιωμένη εμπειρία στους πελάτες τους, είναι το περιβάλλον του καταστήματος. Ο χώρος, ο φωτισμός, τα χρώματα και τα αρώματα/μυρωδιές έχουν σημαντική επίδραση στο πελάτη. Η μουσική και οι ήχοι, αποτελούν τη βάση αυτών των εμπειριών και βοηθούν στη δημιουργία αισθητηριακών εντυπώσεων. Επομένως, ο σχεδιασμός μιας ατμόσφαιρας με μοναδική συναισθηματική εμπειρία, πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό μέλημα, ώστε να διατηρηθεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μελέτες δείχνουν ότι η διέγερση που προκαλείται από τη μουσική και τις μυρωδιές, έχει ως αποτέλεσμα αυξημένα επίπεδα ευχαρίστησης, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν θετικά τη συμπεριφορά των πελατών, σε σχέση με τη κατανάλωση. Η Shakespeare Music συνεργάζεται με την Retail Atmospherics από το 2012 και έχει συγκεντρώσει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία.
Επικοινωνήστε μαζί μας, με την Shakespeare Music Ελλάς, εάν θέλετε να δείτε πώς μπορεί να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών σας, για να βελτιώσετε τη δική σας επιχείρηση.
Μια άνετη διαμονή, ένα Σαββατοκύριακο μακριά από τις υποχρεώσεις με καλή ποιότητα εξυπηρέτησης, βελτιώνεται ακόμα περισσότερο με τη σωστή ατμόσφαιρα που δημιουργείται από την ανάλογη μουσική. Ένα κομμάτι μουσικής μπορεί να χαλαρώσει, κάποιο άλλο μπορεί να τονώσει, κάποιο άλλο μπορεί να προκαλέσει λύπη ή να ανεβάσει τη διάθεση. Η μουσική η οποία μπορεί να επιλεχθεί επαγγελματικά προκειμένου να ταιριάξει διαφορετικές υπηρεσίες, στόχους και προσδοκίες των επιχειρηματιών και να αποτελέσει το κλειδί για τη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τον επισκέπτη.
Οι μελέτες συμπεριφοράς των πελατών απέδειξαν ότι το εξατομικευμένο μουσικό ρεπερτόριο μπορεί να επηρεάσει τους καταναλωτές να αγοράσουν ξανά και ξανά, να παραμείνουν στο κατάστημα περισσότερο, καθώς και να επηρεάσουν τις επιλογές τους. Με τη σωστή μουσική, οι επιχειρήσουν μπορούν να αυξήσουν τους πελάτες τους, να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις τους ή ακόμα και να ενισχύσουν τη μάρκα τους. Η μουσική μπορεί να χρησιμεύσει ως ανταγωνιστικό εργαλείο προκειμένου να πλησιάσει συγκεκριμένους πελάτες και να δημιουργήσει επιπρόσθετη αξία για τη μάρκα και την εταιρεία.
Είναι γενικά κατανοητό αυτές τις μέρες, ότι η σωστή επιλογή μουσικής υπόκρουσης σε εμπορικούς χώρους μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της επωνυμίας σας, να προσφέρει μια πιο πολύτιμη εμπειρία πελατών, να σας επιτρέψει να στοχεύσετε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και πιθανώς το πιο σημαντικό, να αυξήσετε είτε τα έσοδα από τις πωλήσεις.
Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό και ερευνημένο είναι η επίδραση της μουσικής υπόκρουσης στο ηθικό του προσωπικού, στην πλήξη του προσωπικού, στην απόδοση του προσωπικού, σε σχέση με τις πωλήσεις. Είναι ειρωνικό ότι πχ τη περίοδο των Χριστουγέννων, η επαναλαμβανόμενη φύση μιας πολύ περιορισμένης «εορταστικής» λίστας μουσικής, μπορεί να έχει σημαντική αρνητική επίδραση στο ηθικό του προσωπικού.
Ερευνα μας διαπίστωσε, ότι η μουσική υπόκρουση μπορεί ακόμη και να τραβήξει τη προσοχή πάνω της, μακριά από το βήμα πωλήσεων του πωλητή, ειδικά εάν πχ τα επιχειρήματα του πωλητή είναι αδύναμα η ο ρυθμός της μουσικής είναι πολύ αργός. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής που χρησιμοποιούν μουσική υπόκρουση στα καταστήματά τους, πολλές φορές μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τον εργαζόμενο και το κατάστημα, εάν η μουσική δεν ταιριάζει στη συνάντηση των πωλήσεων. Η ευχάριστη μουσική δεν αρκεί για να βοηθήσει τους πωλητές. Μπορεί ακόμη και να εμποδίσει τις προσπάθειές τους να πείσουν, εάν η μουσική θεωρηθεί ότι δεν ταιριάζει στη συνάντησή της με τις πωλήσεις.
Τα συναισθήματα που δημιουργούνται από τη μουσική μπορεί να είναι θετικά, αλλά τα αποτελέσματα σε σχέση με τις πωλήσεις, μπορεί να είναι μηδενικά. Ενώ οι περισσότερες εταιρείες ανανεώνουν μόνο περίπου το 20% της λίστας αναπαραγωγής τους κάθε μήνα, η Shakespeare Music την αντικαθιστά πλήρως, χάρη σε εξελιγμένους αλγόριθμους, έτσι ώστε το προσωπικό να μην το κουράζετε ποτέ. Η Shakespeare Music συνεργάζεται με λίστες αναπαραγωγής Brand Matching από το 2012 και έχει συγκεντρώσει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία.
Επικοινωνήστε μαζί μας, με την Shakespeare Music Ελλάς, εάν θέλετε να δείτε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η εμπειρία μας, στην ενίσχυση της επιχείρησής σας.
Οι επισκέπτες ενός εμπορικού κέντρου, μιας κλινικής καθώς και οποιοσδήποτε άλλος χώρος εξυπηρέτησης στον οποίο ο κόσμος πηγαίνει για μια συγκεκριμένη υπηρεσία και συνήθως εκεί περιμένει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Σε κάποιες περιπτώσεις, είναι αγχωμένοι, ανήσυχοι ή φοβισμένοι ή απλά θέλουν λίγη ησυχία για να συζητήσουν οικονομικά ζητήματα ή θέματα υγείας. Οι μελέτες έχουν αποδείξει ότι η μουσική επηρεάζει το περιβάλλον και κάθε τύπος μουσικής δημιουργεί και μια διαφορετική ατμόσφαιρα. Η μουσική μπορεί να προκαλέσει ηρεμία, να δημιουργήσει μια θετική εικόνα προς τον πάροχο της εξυπηρέτησης και να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία ώστε ο πελάτης να επιστρέψει.
Πολλές μελέτες έχουν επικεντρωθεί στα αποτελέσματα του ρυθμού και στις διαφορές μεταξύ της μουσικής στο προσκήνιο και της μουσικής υπόκρουσης, αλλά ελάχιστη έρευνα εξέτασε το κλειδί της μουσικής ή την εισαγωγή δευτερευουσών συγχορδιών σε ένα κυρίως βασικό κομμάτι. Εχουν επικεντρωθεί στα αποτελέσματα του ρυθμού και στις διαφορές μεταξύ της μουσικής στο προσκήνιο και της μουσικής υπόκρουσης, αλλά δεν υπάρχουν έρευνες που να εξέτασαν το κλειδί της μουσικής ή την εισαγωγή δευτερευουσών συγχορδιών σε ένα κυρίως βασικό κομμάτι.
Αν ακούτε μουσική και νιώθετε χαρούμενα και ήρεμα, πιθανότατα ακούτε ένα κομμάτι που χρησιμοποιεί κυρίως μεγάλες συγχορδίες. Η εισαγωγή δευτερευουσών συγχορδιών γενικά κάνει το κομμάτι πιο στοιχειωμένο και κυκλοθυμικό ή λυπηρό. Πάρτε το “Every Time We Say Goodbye” της Ella Fitzgerald – το μουσικό κλειδί αλλάζει με τις λέξεις. Τι περίεργη αλλαγή από μείζονα σε δευτερεύον, ώστε να προκαλέσει τη θλίψη της αποχώρησης ή της αναχώρησης. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μουσικοί αναφέρονται στη «μικρή πτώση» ή τη «μεγάλη άνοδο» όταν αναφέρονται σε βασικές αλλαγές.
Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι ο αργός ρυθμός μπορεί να έχει θετική επίδραση στις πραγματικές πωλήσεις. Η αποτελεσματικότητα της μουσικής σε ένα βασικό πλήκτρο δεν διέφερε ανάλογα με το ρυθμό, ενώ η μουσική σε ένα βασικό πλήκτρο ήταν σημαντικά πιο αποτελεσματική όταν συνοδευόταν από αργό ρυθμό. Αυτή η μελέτη δείχνει ότι η συνθήκη ελάχιστης αλλαγής, αποφέρει 12% μεγαλύτερες πωλήσεις από τη κατάσταση δευτερεύουσας ταχύτητας. Αν και οι επαγγελματίες έχουν βασιστεί στο τέμπο για να σχεδιάσουν μουσική στο κατάστημα, λίγη προσοχή έχει δοθεί στον τρόπο λειτουργίας των μουσικών επιλογών και πολύ λιγότερη (αν υπάρχει) προσοχή στην αλληλεπίδραση μεταξύ μουσικής λειτουργίας και τέμπο. Συγκεκριμένα, η αυξημένη πολυπλοκότητα στη σχεδίαση πιο αποτελεσματικής μουσικής στο κατάστημα, προτείνεται με την αλληλεπίδραση mode – tempo. Από την πλευρά ενός επαγγελματία, τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι η αποτελεσματικότητα της μουσικής στο κατάστημα βελτιώνεται, χρησιμοποιώντας αργή μουσική σε δευτερεύουσα λειτουργία, αντί για άλλους συνδυασμούς ρυθμού και λειτουργίας. Οι επαγγελματίες θα πρέπει να λάβουν υπόψη δομικά στοιχεία του τρόπου και του ρυθμού σε συνδυασμό, για να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, ώστε η ατμοσφαιρική μουσική να μην είναι ανεπαρκής (εάν αγνοηθεί η αλληλεπίδραση τρόπου και ρυθμού) και να έχει επιζήμια επίδραση στο τελικό αποτέλεσμα.
Η Shakespeare Music συνεργάζεται με την Retail Atmospherics από το 2012 και έχει συγκεντρώσει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία στην επιλογή της μουσικής υπόκρουσης για να δημιουργήσει την επιθυμητή ατμόσφαιρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας, με την Shakespeare Music Ελλάς, εάν θέλετε να δείτε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η βελτίωση της ατμόσφαιρας και να βελτιώσετε τη δική σας επιχείρηση.
Προκειμένου να αλλάξουμε τη γνώμη ενός ανθρώπου, να τον βοηθήσουμε να καταλάβει την ιδέα μας, να δημιουργήσουμε μια σωστότερη κατανόηση του σχεδιασμού του παιχνιδιού μας, να βοηθήσουμε κάποιον να αισθανθεί όπως αισθανόμαστε εμείς για μια άποψη ή μια ιδέα…πρέπει να βρούμε έναν τρόπο προσέγγισης.
Η επιρροή έχει πολλές μορφές, πολλά κανάλια και πολλά εργαλεία – η μουσική δεν είναι η μόνη. Θυμηθείτε τις παλιές ασπρόμαυρες βουβές ταινίες και πόσο ωραιότερες έγιναν όταν συγχρονίστηκαν με τη σωστή μουσική ή τον ηχογραφημένο ήχο. Η επιστήμη έχει αποδείξει αναμφισβήτητα ότι η μουσική έχει μεγάλη επιρροή στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Φανταστείτε μια βουβή διαφήμιση της Coca Cola… Τι αίσθηση έχει? Τι γεύση…?
Ο χώρος των εκδηλώσεων εργάζεται σκληρά για να επιλέξει το σωστό μήνυμα, το σωστή εικόνα και το σωστό ήχο. Η επαγγελματικά επιλεγμένη μουσική μπορεί να αποτελέσει έναν αποτελεσματικό σύντροφο στην επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος και να εξασφαλίσει μια καθηλωτική εμπειρία με απίστευτες γνωριμίες ή απλά την πιο αξέχαστη εμπειρία.